SKRIVET: 2011-10-06, kl 13:37:42 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Nämen tjenarä

Oups.. Uppdateringen sämst - som vanligt :D Men ska tjata på nån snart nu nån dag om nya bilder eller nått iallafall, så det blir lite roligare. Sen har det inte hänt så värst mycket den här veckan, har haft stalltjänst och sådär. Pijano har haft det lite chill bara :) Skrittade ut långt på honom i måndags, i tisdags blev det jogg på GP och sen skritt hela asfaltsvägen hem, och igår red Jenny lite på stora ridbana och sen tog jag lite galopp och så bara.

Förutom det har jag ridit Anna nån dag också. Jääättefin var hon! Busade lite, men det går verkligen att rida på henne ordentligt nu. Massa serpentiner, små volter, halter, halvhalter, lite skänkelvikning och det bästa - första galoppen! :D Hon bockade lite men fyfan vilken underbar galopp, dock så blev det inte längre än typ en kortsida, men vafan.. Asnöjd och askul!

Berättar om dagen och sådär senare, nu ska jag ner till stallet :)


Hahah, tog första bilden jag hittade och det blev en skev en.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0