SKRIVET: 2011-10-21, kl 18:10:12 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ojojoj

Det har hänt massor sen jag ens orkade logga in på bloggen hehe..

Hästar som skulle nämnts men som inte blev av liksom. Först och främst Cokos - min kompis Cassandras häst som också står här på skolan. Han fick tokflipp när han skulle longeras så jag tränade lite med honom ett par dagar från marken. Sen åkte jag med dem till Blåkulla när han skulle fixa tänderna också :)


Cokos hos tandläkaren haha..

Sen så har vi Anna, som jag ridit och kört lite. Aaaaasfin att rida, då skojar jag verkligen inte. Skänkelvikningar i trav börjar sitta lite smått, och hon är allmänt bäst liksom. Dock så körde jag henne nu i onsdags och då höll det på att gå riktigt illa för att hon blev skrämd och då stod på bakbenen och jag trodde verkligen hon skulle slå runt och alla skulle dö hehe.. Men det gick väl hyfsat, ingen kom till skada iallafall..

Och så LYSSNA PÅ DET HÄR: Mona!!!!! Så jävla glad :D Hon skadade ju sig i somras och nu äntligen är hon bra, så skrittade henne i typ 5 min i onsdags. Skulle skrittat henne både idag och igår också, men så blev det inte. Åh, tror aldrig jag blivit så glad över att skritta ett varv på Berga liksom..


Fiiinaste tjejerna i somras.

Pijano har skadade ju sig för ett tag sedan sen har det gått lite knackigt med ridningen. Har knappt ridit alls känns det som. Dock har jag ett par gånger tränat honom lös i ridhuset och han är så jävla underbar - han kommer ihåg fortfarande ;) Men nu får det fan vara slut på otur känner jag..


Hahaha, asgammal bild på mig och Pijano när vi precis började träna löst från marken..

Annars idag då. Hade hästövningar bara, men ingen ridning eller körning för min del idag, utan fick agera ridlärare istället haha! Men det gick bra, Julia red båda "mina" älsklingar, Anna och Mona, och det gick braaa. Anna var lite som hon är först, men sen var hon så fin så! Kuliiiigt. Sen har det inte hänt.. nånting. Nu ska jag ner till stallet och ta hand om min prins. Och kanske rida lite. Bara liiite ;) Juste, har stalltjänst också. Wiho. Eller? Hörs iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Kan du lägga upp någon mer bild på Cokos?

Jag känner en annan häst som heter likadant och som ser ut typ så ...

Bara en vild gissning :)

2012-01-10 @ 18:18:52
URL: http://ponimupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0