SKRIVET: 2011-10-02, kl 22:44:47 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Shit vilken dag

Hejsan på er!

Den här dagen har varit så jävla bra!
Var i stallet runt halv åtta och fixade allt. Haha så menar jag verkligen allt. Vi var ju sämst igår, haha. Fixade ingenting.. Men vi hade ju allt tid i världen imorse så de löste sig lixom. Escada fick en dusch, utrustnigen fixades, transporten ströades osv. När allt var "klart" så åkte vi å käkade frukost på Donken. Nomnomnom..;)

Åkte tillbax till Berga, packade in grejjer, lastade hästarna och styrde mot Runsten. Kom i god tid så vi hann rida fram ordentligt och så vilket känes skönt. Escada var så himla lugn. Blev en smula förvånad faktiskt. Haha. Duktig ponny!
På framhoppningen hoppade hon jättefint, högt över alla hinder, mihi. Och likaså inne på banan. Tvekade inte en sekund på avstånd och sånt utan allt flöt på. Dock klantade jag mig och gjorde en lite för snäv sväng till en helt vanlig oxer så då blev det ett stopp. Styrde på igen och hon hoppade super. Stannade på ett vågplank gjorde hon oxå. Men det gör inget. Hoppade fint sen och fokuserade så de va bra! :D

Men jag är såhäääääär nöjd med henne idag. Inte bara för att hon hoppade fint och så, utan för att hon har varit bäst hela dagen. Lastningen var inget problem alls utan hon bara gillade läget, stod stilla hela tiden och ah, var bara helt enkelt bäst. Så jag e grymt nöjd och taggad för fler tävlingar. Såå kvällen kommer nog gå åt till att checka tdb och se vad jag hittar ;)

Är galet glad just nu. Och som grädde på moset käkade jag världens godaste pizza för en stund sen. Nomnomnom.
Tack alla som ställde upp idag btw, först och främst Jenny som bara är allmänt bäst, sen mamma osv. :)

Går tyvärr inte att ladda upp filmen :( Men den kommer nog senare i veckan! Plus att internet e knas så de blir ingen från idag just nu. :(

Och juste! Om ngn söt bloggläsare knäppte några bilder idag så skicka JÄTTEGÄRNA dem till [email protected]. Belönas med länkning osv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0