SKRIVET: 2011-10-04, kl 22:54:46 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

skev uteritt

Jag och Sarski bestämde oss för att skritta ut en sväng eftersom att ingen riktigt hade ork att göra ngt annat. men dock blev det alla möjliga gångarter, haha. Gick ner bakom ridstallet, fortsatte ner på rakan. Hästara hade brottom vill jag lova. Fortsatte sen ner på rakan. Fast först blev det lite baklänges hopp ner i diket osv. Rakan blev skev och barackbacken ännu skevare. Men vi bara satt och skratade typ. HAHA. Precis när vi kommer upp från barackbacken så är det ngn idiot på en ful jävla moppe som startar och gasar iväg i en jävla fart. Hästarna flippar och galopperar skänkelvikning upp igenom allén. Störigt. Ska göra punka på moppefan asså :@

Aja, försökte skritta tillbax till stallet utan ngn viare respons, haha. men ah sen va dom snälla ;)

Imorgon bitti ska jag ut och köra chippen en sväng. Får se hur mkt de blir pga av att han fick en ny sko idag och brukar bli öm osv. Men vi får se. På kvällen blire ridning på finaste Eskimå, hihih ;)

Måste dra nu. Ingen bild tyvärr pga segt internet... :(

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Ello

Nej, moppen är inte ful, den är fkn episk.

Nej, punkterar du moppefan, punkterar jag hästen.

Och nej, jag såg er faktist inte, hade jag gjort det, hade jag möjligtvis inte kört iväg sådär. :)

2011-10-05 @ 08:02:28
Postat av: Julia

Skulle du verkligen punktera hästen? djurplågare!

2011-10-07 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0