SKRIVET: 2011-10-08, kl 09:42:34 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Stalltjänst var'e!

Alltså. Jag vet att jag suger. Men Gullman suger lika mycket hon också :D
Nomnomnom.

Näemen, stalltjänst helg nu iallafall. Känns rättså bra faktiskt, efter den där veckans avstängning man hade hehe. Igår så fick Pijano vila. Men jag övningskörde iallafall med full bil (Mamma, Cassandra, Amanda och Sara) till Lyckås och shoppade lite. Eller det blev bara två täcken. Fast det ena är fan det bästa köpet näst efter Prestigesadeln och hästen själv haha! :D Fiiiinaste vintertäcket, JW såklart ♥ Och det andra är ett "helt vanligt" brunt hösttäcke, typ det billigaste vi hittade hihi. Eller det var mamma som valde och köpte de. Lika bra! Meningen var ju ett hösttäcke, men jag kunde inte riktigt fokusera på nått annat än vintertäcket haha.. Oooups..

Sen körde jag till VH så alla kunde handla, sen till pizzerian så alla kunde köpa pizza, osv.. ;) Sen blev det chill resten av kvällen. Mys!


Iiiiiiiiiiiiiiiih kolla så fint! Längtar nästan till vintern nu... ;)


Och här äre andra täcket hiho.

Men ah, idag ska jag nog rida ut på Pijanobus. Långt och länge. Härligt. Sen får vi se vad som händer! Ska fixa blogg-appen nu iallafall (till min helt förstörda iPhone ;)) så kanske jag blir lite smart och mobilbloggar och sådäääär. Bra va? Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: patricia

snyyygggt täcke!! :D

2011-10-08 @ 16:32:25
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0