SKRIVET: 2011-10-09, kl 14:26:46 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

tjeeeena mittbeeena!

Vet att jag har varit sämst på att blogga. MEN intenet har faktiskt inte funkat här på berga på några dagar :( it sucks!
Hursomhelst så har veckan varit chill. Escada har fått ta det lite lugnt och vi har mest bara chillridit. Red på helt långa tyglar häromdan. Så jävla kul tyckte hon att de va! Lyssnade asbra oxå, hihi.
Sen har jag väl typ bara skrittat ut osv lite sådär. Mys!
Nu i helgen har hon fått vila och så kör vi på igen nästa vecka. Har numera två hästar att ta hand om eftersom Sarski åkt på praktik till mallorca i 3 veckor (nej jag e inte det minsta avudsjuk). Så uppdateringen kommer nog ändå ligga på topp, även om emma vill ta en paus. Och om bergas internet vill sammarbeta dvs ;)

Nä nu måste jag ta tag i andra saker. Vi höres!



har jag dig, har jag allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

avundsjuk häst bakom ;p

2011-10-09 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0