SKRIVET: 2011-09-16, kl 19:59:44 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ahjagvet

Bloggen har varit upp och ner, fram och tillbaka och allt sånt där. Men ni älskar oss ändå, ellerhur? ;) Ni har säkert inte fattat nånting om nånting, men nu kör vi lite mer normal stil igen iallafall. Liksom hästar och så haha.. Amen.. Då kör vi.

Hmm.. Kommer inte riktigt ihåg vad som hänt på hästfronten senaste veckan.. Men kört Anna har jag gjort iallafall, nåra gånger sådär. Pijano har jag väl ridit, men han tappade en sko och vi hade lite otur med allt och inget nu under veckan. Vad har jag mer gjort.. ehm.. typ inget. Som har med hästar att göra. Igår red jag både Anna och Pijano, jättefina båda två. Idag också, helt galet SUPERFINA var dem idag.. Kuuul, ska nog inte sluta med hästar.. den här veckan iallafall :)

Alltså, lovar att ni får massa uppdatering imorgon. Tror ändå ingen sitter och läser våran blogg på den heliga veckodagen fredag liksom. Och jag har lite andra planer nu också.. som inte har med hästar att göra öht ;) MEEEEEEEN. Nu är bloggen igång igen iallafall! :)


Bild tagen med en mycket mörbultad halvtrasig iPhone på Pijano idag. Visar tydligt hans allra största skönhetsfel.. Hans snea näsborrar, så himla gulligt! :D ERKÄNN!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0