SKRIVET: 2011-09-13, kl 20:51:22 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

allt löser sig

tjolahopp!

den här dagen gar varit bra. faktiskt. åkte ju runt 11 in till stan för att fixa lite grejjer, hehe. Spenderade ca 4 timmar hon frisören oxå. Färga håret. Från svart till blont. Blev ju inte riktigt helt blont. Kommer bli ljusare med dagarna typ. Wieho! Älskar att typ ingen trodde jag skulle våga. Kult som fan. är nöjd faktiskt. Känns inte som mig riktigt. men de va precis så jag ville ha det. No more fucking Chingman! :D

Såå har blivit 2000:- fattigare oxå. Men de gör inget. Livet leker. haha. Pappa åker till grekland snart oxå. borta i 2 veckor. känner att jag måste ta ett snack med hans plånbok innan dess ;)

Ciiiao!



simon å frida, bild från ettan. miss A lot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0