SKRIVET: 2011-09-26, kl 15:45:19 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Bajs

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER


ALKOHOL
Har druckit alkohol? Alkohol, vad e de?
När drack du alkohol senast? HEMLIGT
Vem bjöd dej på alkohol? Eh... Va?
Vad var det för sorts alkohol? Hembränt! Eller så vare inte de hiho
Har du druckit öl? HATAR ÖL <- Nu är jag faktiskt inte ironisk
Tycker du om öl? USCH!!!!!
Har du varit full? Borta bra, helväck bäst..?

SKOLA:

Är du duktig i skolan? Jag är bäst
Har du bra betyg? Aaaaaa. Eller...
Har du fått göra om ett prov någongång? Eh.. kanske....
Har du fått ett bra resultat på ett prov? MVG++++
Sköter du dej i skolan? Klart jag gör
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Tuggummi, vad e de?
Haft mobilen på lektionstid? Nej. Aldrig nånsin
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Jag får aldrig skäll


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? Nåra st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Njae. Bor själv i ett litet rum i en korridor :D
Trivs hemma? Japp!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Neeee.
Har skrikit på och slagit din mamma? Inte slagit. Eller kanske när jag va liten. Förlåt mami.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Kanske.. Eller.. Näe. Vet inte
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Hm


VÄNNER:

Du har vänner? Absolutelit
Du brukar vara med? Mina vänner :D
Vem/vilka var du med sist? Är med Julia just nuuu
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Men ja
Är det okej att ha kill-kompisar? NÄ usch killbaciller
Har du pussat någon av dina kompisar? Jaaaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Eh.. låter lite väl brutalt va
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Kanske de va

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? Haha nej
Putar med läpparna på kort? KANSKE
Tar kort på dina bröst? Varje dag, brukar filma också!!
Använder foundation på läpparna? Eh..?
Super dej packad varje helg? LIVET E EN FEST
Du har kysst en tjej? Jaaa
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Eh nä
Ditt hår är knallblont? Ne


KÄRLEK
Har du någon kille just nu? De vill ni allt veta vaaaa
Har du dumpat någon? Jaa
Har någon dumpat dej? Näe
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Kanske haha
Vem kysste du senast? HMMMMM
Vem kramade du senast? Pijano :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Japp. Helt ok!


KRIMINELL
Är det okej att vara kriminell? Varför skulle de inte?
Vill du bli kriminell? Jag ska bli maffiaboss
Varför gör du sånt här? Vet inte
Vad är inte okej med att vara kriminell? Äta kakor
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Låter soft
Har du suttit i fängelset? Ah, livstid + 5 år kanske sådär
Vill du hamna i fängelset? Alltså de är lugnt tror jag


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Japp!
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Nesh förfan. Möjligtvis Rodney ;)
Du har slagit ner någon? Hehö..
Du har skadat någon med flit? - De är jättekul!
Har du någon gång viljat döda någon? Vågar man svara på de här..
Vem bråkade du senast med? Ett glas hiho
Du har blivit våldtagen? Eh nä, och det är chill att de fortsätter så


ÖVRIGT:

Motto? Sup och svälj, trevlig helg? Näää

Film? Pay it forward osv
Musikgenre? ALLT MÖJLIGT
Lyssnade senast på? Vart jag mig i världen vänder
Var det här kul? JAAAA JÄTTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0