SKRIVET: 2011-09-21, kl 01:34:04 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Bara för att jag är så jävla glad just nu

Så kan jag ju berätta lite mer om vad som har hänt under dagen :D Åkte en sväng till Handen imorse, ordnade lite stuff. Sen tråk-lektioner hela dagen. Matte-prov på de, vilket gick typ dåååligt. HAha. Men de gör såklart ingenting. För i mina ögon är jag alltid bäst i världen. ;)

Åkt fram och tillbax hejvilt, brum brum. Ner till stallet, fixa allt där osv. Upp igen för middag. Sen ner och rida. Fina totto!
Nu på kvällen så har det hänt massa ruliga saker oxå. Bak-dag i matsalen. Ville baka muffins meeeen de ville inte Sarski, hehe. Men aja. Drog till korren och blev typ misshandlad av Ollbert, aj :( Sen vidare till vh för att hämta upp Sara. Tillbax till skolan och ja, sen har vi gjort lite ehm läskiga saker. Heho.

En simpel Berga-kväll helt enkelt. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig imorgon. Säkert massa skit från alla möjliga håll. Standard! Han nästan lärt mig att leva med det nu. Lika bra. Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen. Men fuck it, jag mår fett bra så låt mig göra de! ;)

Borde sova nu för jah e så galet trött. Plus att jag har fett ont i huvudet och inte minst magen. Cp. Aja. Sova var det. Sa jag att jag mår asbra förresten? Bra, för det gör jag. Borde sova nu så att jag mår lika bra imorgon. Hoppas hoppas hoppas. Hoppas väckarklockan Olle stiger in och väcker mig, haha. Annars vore de lite synd. Hungrig som fan på morgonen annars :D

Nä nu måste jag sova. Fast lite randombilder från gårdagen kommer ju såklart. Life on Berga, vad säger ni?





haha mogen chey_94..



Simon och Silverbilen btw



tummen upp (y)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0