SKRIVET: 2011-09-19, kl 09:08:42 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Berga igen då!

Japp, godmorgon!

Kom precis tillbax till Berga. Mysigt höstväder det är ute va? NOT!
Aja, tottohesten verkar nöjd i hagen iaf :D

Jag är sådär jätteglad just nu. DATORN FUNKAR HÄR PÅ BERGA!! :D Hemma har den varit helt kaputt och inte kunnat ladda, men här funkar den awesome. Måste oxå säga att jävlar vilken skillnad det är på PC och Mac. Visst att jag känner mig mer "hemma" på mac osv, men alla hemsidor blir mkt bättre oxå. Speciellt bloggen. Bilderna blir mer skarpa och allt ser sådär bra ut. :D

Taggad för den här dagen iaf (trots vädret). Matte som första och sen vet jag inte. Hästövningar efter lunch iaf, hoppas vi gör ngt kult. Men de brukar vi ju göra :D

Här kommer lite gamla bilder som jag har kvar på datorn. Åh, minnen!







'

Asså åh. Saknar ettan som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0