SKRIVET: 2011-09-15, kl 18:00:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dag 1 - Presentation av migsjälv

Oke, vem är jag?
Heho, vet inte riktigt själv. Men jag heter iallafall Columbine Högwall. Kallas vanligtvis för Gullman, Knullman, Fullman, Tvålman eller något i den stilen. Funkar helt okej bra faktiskt. Jag går på Berga NBG, som är en bra skola. Åtminstonde var en bra skola. Är väl lite skevt i nuläget men annars så funkar det bra. Älskar det, hatar det, hehe.

Hmm. Jag gillar typ det mesta fast endå inte. Typ godis och donken är ett exempel. Och självklart pengar. Jag ÄLSKAR att spendera pengar, hehe. Helst pappas pengar.. ;)
Jag är helt beroende av Pepsi. Har ett flertal gånger försökt att sluta (haha), men inte lyckats.. Epic fail. Men jaja.

Något som jag inte gillar då?
Högst upp på listan ligger nog potatis. EUW. Sen det vanliga som falska människor, skitsnack osv. Haha. Är annars rädd för typ lastbilar, mörker, fästingar mm. Aja. :)

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Blir en kort presentation. Har ju presenterat mig ett par gånger innan här i bloggen :P

Ciiaooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0