SKRIVET: 2011-09-13, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Dag 1 - Presentera mig själv.

Jahaja. Mitt egentligen hela namn är Emma Johanna Kristina Csendes Karlsson, fast det är lite ändrat och sådär. Jag föddes den 1 november 1994, och har alltid bott på Södermalm i Stockholm typ. Fast lite annan kul fakta är att när jag bodde hos min pappa förut, så tappade jag räkningen på när vi flyttat 23 gånger. Fattar ni grejen haha... Förövrigt så finns inte min pappa i mina ögon längre. Men jag har en mamma som heter Johanna, som har en sambo som heter Johan och han har två döttrar som är som mina systrar fast vi inte är släkt, och sen har jag två halvbröder på pappas sida också, varav jag inte ens lärt känna den ena. Fattade ni? Äsch, whatever :)

Jag går andra året på Berga Naturbruksgymnasium, och bor även här på vardagarna. Har världens jävla pissbetyg, och kan bara skylla det på mig själv. Ärlighet här: Jag vet inte hur man tvättar, lagar mat osv. Illa. Men jag är bra på att festa, flippa, göra bort mig själv och sådär ;) Jag älskar pengar mer än allt i hela världen, älskar att äta ute, älskar att spendera dem på redbull. Det är liksom jag. Annars vet jag väl inte vad mer jag ska säga. Jag är rättså snäll, ibland. Inte alltid :) Sen kan jag få cpdamp ibland också. Har lite för hetsigt humör ibland har jag fått höra, men är rättså smart ändå tycker jag allt. Haha..

Hm. Orkar inte skriva mer, hiho!



/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0