SKRIVET: 2011-09-21, kl 09:21:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dag 6 - Något jag brukar bära på armen

Okeeej, detta blir nog inte så svårt. På högerarmen har jag en hårsnodd - alltid lika bra att ha! ;)
På vänsterarmen så har jag armband. 6 stycken ganska exakt. 5 av dem betyder något alldeles speciellt. Bara jag vet hihi busigt. Men nej jag måste ha dem där. Bara för att.. det är bara så. Kan inte skriva här. Det sjätte är bar så jävla klockrent så ah, det finns där oxå.

Tänker aldrig ta av dem heller. hehe, typ. Har tagit av dem en enda gång efter att jag tog på mig dem. Det var vid magnetröntgen förra veckan. Då fick man inte ha ngt på ararna osv.. Drygt.

Men ah, iaf ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0