SKRIVET: 2011-09-26, kl 20:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Dagens yeah

Juste. Red Pijano på morgonen innan lektionerna. Kände mig lite töntig som hade helt komplett Kingsland-outfit dagen till ära ;) Strumpor, ridbyxor, tröja, tjocktröja, jacka och pannband - lika bra. Men, åter till ridpasset. Red först lite på ridbanan sen blev det GP, och Pijano var piggelin som han brukar ;) Haha, jag var helt död sen. Men blev lite jogg och galopp i lättsits och sådär på ridbanan igen sen. Han var grymt svettig efteråt eftersom han alltid blir så jäkla het ute..

Men. Fan vad jag älskar min häst.


Hahaha.. bild från förra sommaren. Helt jävla GALEN var han den dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0