SKRIVET: 2011-09-16, kl 19:38:42 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dags för fredagsmys!

Eller? Inte riktigt bestämt mig än, höhö.

Kom precis hem iaf. Har ju berättat redan om halva dagen så andra halvan kommer väl nu då :P
Efter Berga träffade jag mamma i vh och skrev papper på moppen. Så nu e den min. En Peugot Vivacity svart/silver. Duger i krig, haha. Nejmen den blir awesome ;) Köpte en till hjälm oxå, alltid lika bra å ha!

Efter allt sånt åkte vi in till stan och käkade på Tacobar, mums! Så jävla gott.
Sen drog jag vidare hem till pappa och hämtade datan som äntligen är lagad, wiieho! Har fan saknat det asså :P
Fast de tog ett tag att hitta den måste jag säga. För det första är det renoverat i lägenheten och jag har inte varit där sen i början av sommaren typ. Sen så har vi typ 3 eller 4 Mac-datorer som ser typ likadana ut, hehe. Var nära på att ta med mej en annan men sen såg jag att min stod på min säng, hiihi. Så nu har jag en dator igen!

ÅÅ är på asbra humör. Imorgon blire stan med Stubbelito. Yey!

Puss!



har kvar alla gamla bilder på datan så bjuder på den här favoriten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0