SKRIVET: 2011-09-11, kl 14:22:46 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Det är värt att lev fattigt ett tag om man får vara kung för en dag

Har precis kommit tillbax från stallet. Gick ner vid 12 för att luncha och rida. Så tog in Esci, fodrade osv. Skulle precis börja ta fram grejjer när jag insåg att jag inte hade ngn nyckel till sadelkammaren, woupsi. Så fick bli en borstning ist. Helt plötsligt kommer Emma in i stallet och vi går ut och sätter oss utanför mammastallet och pratar om allt och inget. Hihi. Sen rullar Jenny, Cornelia mfl in på stallplanen och vi går för att ta in Pijano. Fortsatte borsta efter det. Ryktade tills hon var helt blank, gick till trav och tvättade benen, fixade me hovarna osv. Sen blev det en promenad.
Stannade utanför nya och käkade äpplen. Inte jag då, men Esci.

Fortsatte sedan promenaden till kossorna. Hehe. Mys!
Efter det blev det stora allén och maskinhallen. Hon fick för sig att den blåa traktorn var vääääldigt mcyket mer läskig än dem tio gröna som stod lite hä och var, hihi. Sen släppte jag ut henne i världens mest leriga hage igen. Lika bra! ;)

Jag och Emma har kommit fram till att nästa vecka kör vi påriktgt igen, heho. Vi ska göra vårt bästa iaf! ;)



Escada gör min dag. Kan må piss. Vara med Escada. Må som en Gud. Helt sjukt. Min fina Rune!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hon e jättefiin ! mysig bild :)

2011-09-11 @ 16:08:22
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0