SKRIVET: 2011-09-25, kl 18:42:19 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

det enda jag vet är att jag inte vet någonting

50 frågor.

senaste
1. Mening du sa; vet inte haha
2. Personen du pratade med; johanna, telefon
3. Du fick sms av; Micke
4. Du kramade; de vet ja inte heller

Idag
5. Kläder; jeans, linne, tjocktröja, skinnjacka, converse, halsduk
6. Bättre än igår?; ungefär samma

Imorgon
7. Är det; söndag
8. Planer; dricka redbull, sova

Favorit
10. Nummer; 3
11. Färg; röd, ljusblå
12. Årstid; SOMMAR.

Frågor & svar
13. Saknar du någon?; ja.
14. Humör för tillfället; 7.
15. Det första du gjorde i morse; undrade vart jag var någonstans, haha
16. Vad åt du sist?; en pizzabit
17. Vad irriterar du dig på?; dryga folk
19. Vem tänker du på just nu?; heeeeemligt
20. Tror du att personen tänker på dig med?; nej verkligen inte
21. Vart reste du sist?; grekland
22. Vad gjorde du igår kväll?; drack redbull, dunkade musik och käkade ostbågar
23. Liknar du din mamma eller pappa?; nej
24. Ler du ofta?; önskar att jag kunde
25. Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet); öm. inget
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?; ja
27. I vems säng sov du inatt?; sov inte i någon säng
28. Vilken färg har din tröja?; svart, röd och vit. fox

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?; ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?; ja många gånger
31. Gråter du när du skadar dig?; nope inte ofta

Lycka
32. Är du en glad person?; va väl de
33. vad gör dig glad?; hästen, vänner, pengar, donken/pepsi
34. Önskar du att du var lyckligare?; just nu ja
36. Kan musik göra dig glad?; japp

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?; jaa
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat de?; ja
39. Har du en flick/pojkvän?; neh
40. Är du nöjd med det?; jag blir då aldrig nöjd..
41. Är du kär?; hatkärlek isåfall

Hat
42. Vem hatar du verkligen?; haha
43. gjort en hat-lista?; nej
44. Är du en mobbare?;
45 Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta?; eh. JA
46. Har du blivit sviken någon gång?; sviken, sårad och allt dedär

Skolan
47. Gillar du skolan?; händer ibland
51. sämsta ämne?; svenska, engelska
49. Har du spytt i skolan någon gång?; ja
50. Är skolmaten god?; näääe



'once you go mac, you never go back'
very true story. är glad att jag har fått tebax min dator. även fast den inte funkar här hemma. fast har ju då ett urval likadana att använda. sweet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0