SKRIVET: 2011-09-22, kl 14:27:19 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Det finns ingenting att vara ledsen över

Haha, seriöst. Inga bekymmer vafan! :D

Somsagt hade möte med Emma och Leffe (Sarski som moraliskt stöd/åskdare). Och jaa, vad ska man säga. Är utslängd från skolan. Fast det roliga i det hela är att jag inte skulle blivit de om jag inte gick dit idag. För dem hade inga bevis, haha. Men det skulle isåfall vart så jävla orättvist, mot dem andra. Så ja, jag kastade helt enkelt ut migsjälv från skolan i en vecka. Men vad gör det. Ska bli så jävla skööööönt! :D Har somsagt planer för nästa vecka.. WIHO! Är riktigt riktigt taggad ;)

Så jag är just nu på så jävla bra humör. Tar verkligen inte detta som ett "straff", utan bara en time-out från skolan, vilket verkligen behövs just nu. Och jag lovar er att vi kommer ha det så jävla grymt nästa vecka!

H A K U N A   M A T A T A!



Eloge till oss för vi är så jävla bäst, absolutelit osv :D

Juste, hästarna blir ju såklart inte lidande av det här. Tävling nästa vecka och allt, NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte riktig fattat? Ni är avstängnda från skolan... varför? Vart bor ni då då och vart bor era hästar nu då? för det är väl vad jag har fattat en internatskola? och vad står VH för? där ni är och handlar?

Jätte bra blogg BTW

2011-09-22 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0