SKRIVET: 2011-09-21, kl 14:38:40 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Drygt som fan

Asså ah.. Blev ingen ridning nu. Gick ner till stallet och till min stora förvåning ser jag Escada i hagen utan täcke i spöregn. Okej, hur tänker man då, när man släpper ut en häst i hagen utan täcke när det är dåligt väder. Aja skitsamma blev tanken, så jag tog in henne och duschade av henne. La på fleecetäcke och så fick hon massa hö. Ändå stod hon och skakade. Stackars lilla plutten :(

Så ah nu sitter jag här. Två timmar kvar till middag. Och har ingenting att göra. Ååhh. Så jävla irreterande asså. Fast ridhuset va ju ändå upptaget så de spelar väl ingen roll.

Har iallafall skrivit på båda tavlorna i stallet att täcke ska PÅ ute. Så hoppas de inte upprepar sig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0