SKRIVET: 2011-09-23, kl 00:41:43 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

En till fråga såhär på kvällskvisten

Vilket är precis utmärkt eftersom att jag inte kan sova..

Cecilia om En fråga:
Ni kan inte svara på varför ni är avstängda egentligen? :P

Svar: Jo självklart kan vi det. Vi "busade" litegrann häromkvällen. Vilket inte var så värst uppskattat och det förstår vi nu i efterhand. Det var mycket dumt gjort och ah, vi ångrar oss såklart. Mer än så kan/vill jag inte säga. Det är "glömt" nu och vi får ta vårat straff som vi är så värda. Puss på alla snälla hästar iaf!

Shit, senast jag kollade på klockan var den 00:05. Tiden går fort när man fastnar i sina egna tankar, heho. Men sova kan jag ikke göre. Lite synd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0