SKRIVET: 2011-09-20, kl 09:17:57 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Gårdagen dåra

Orkade verkigen inte skriva om dagen igår, hehe. Men det hände iaf massa roliga saker :) Hade hästövningar på eftermiddan. Körde fina Takida. GP. Haha. Dåliga minnen därifrån asså. Meeen iaf, hon var jättefin, lite pigg sådär. Dock är ju inte kommunikationen mellan varandra i gruppen 100% så ah. Jag var sist och hörde inte ett piss av vad ngn sa. Fick chansa lite vad dem menade. Inte roligt inte...

Sen red jag min fina Escada. Hon har ju vilat och så i helgen pga ntverkade fötter. Trodde att hon säkert skulle ömma lite, så jag tog det lugnt. Men hon sprang på så glatt och fint. Fyfan va fin hon var :) Liiite stark i höger kanske men inte så farligt ;)

Kvällen var en klass för sig, haha. Berga lixom. :D



Takida Boko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0