SKRIVET: 2011-09-23, kl 05:57:39 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Godmorgon. Godnatt. Godmorgon!

Ehe. Aaaa. Hej. Godmorgon!

Vet inte varför jag skriver det här. Vet inte vad jag håller på med. Men ah, har hunnit med massa denna morgon :) Bland annat gjort mig lite illa, fuckat upp hela min mobil - och dator, shoppat bränsle (redbull) så det förhoppningsvis räcker för dagen.. Osv.... Och dagens hjälte är världens bästa Jenny!!

Nu ska jag snart gå och äta frukost. Ingen aning om när matsalen öppnar, men aja. Sen hästövningar hela dagen. Pigg och glad kexchoklad! :D Hörs seeeeeeeeeen

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Godmorgon på dig! Vilken trevlig blogg du har :)

2011-09-23 @ 06:59:52
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0