SKRIVET: 2011-09-23, kl 18:45:32 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hejhopp där!

Sitter och chillar lite på rummet innan jag ska ner till stallet och fortsätta slita ;) Somsagt, mycket händelserik morgon. Men efter allt så var det hästövningar iallafall. Jag skulle klippa Jalle, det blev sjukt fult, så Sara fick fixa de. Sen kom hovslagaren och fixade Pijanos dojjor :) Käkade lunch och så, sen var det hästövningar igen. Skrittade typ ett varv på flisen och runt lite på Anna, och efter det var jag heeeelt död. Hon tyckte det var tråkigt att skritta och var skitpigg - motsatsen av mig just idag då. Men det gick bra ändå. Men jag somnade direkt efter.. Haha.

Fixade lite i stallet och sådär, sen tog jag en till powernap på soffan i trav. Nice! Sen in med hästarna, och det uppstod lite "problem" för Pijano och hans hagkompis.. Synd, hoppas det inte fortsätter såhär bara. Skjutsade Gullman (på hennes brummande fordon) till VH sen och passade på att handla inför stalltjänsten - välbehövligt! ;) Sen ner till stallet och mockade boxen, men orkade inte göra något mer än det så får glatt brumma ner dit igen nu snart.

Förövrigt har jag precis INGA andra planer för kvällen. Har varit aptrött hela dagen ju, men är inte fullt så trött längre så får se vad som händer. Allra troligast - absolut ingenting. Kan sitta i min ensamhet och tänka över mina synder haha ;) Nämen ah. HÖRS SNAAART IGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0