SKRIVET: 2011-09-25, kl 11:55:22 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

jag har ALT under CTRL

så hade jag inte de :PPppPPpp

Nämen tjenare!

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Har en miljon saker som snurrar i huvudet. En miljon saker som jag måste ta tag i. Men jag orkante. hah. Tragiskt. Är trött på allt nu. Pallar inte ens försöka längre. nu får de bli som det blir.
/ignore på allt nu. jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.

Så vad händer idag då? Vet inte faktisk. vet ingenting lägre. Ska göra ngt me totto. E på Berga btw.
Åka till vh å handla redbull. sen får vi se. dra hem till pappa oh chilla galet. med migsjälv. i ensamheten. SWEET!

Beställa lite kläder ska jag oxå göra. bara för att jag kan. pengar gör mig lycklig!



såhär känner jag mig just nu. jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0