SKRIVET: 2011-09-04, kl 15:57:48 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Jahapp




Är helt slut. Verkligen. Den här veckan har varit typ KAOS.
Kommer inte ihåg exakt vad jag gjort alla dagar men har bla ridit finaste Esci, sovit på halmen i ladan, gjort saker som man inte får göra, åkt på roadtrip, somnat på lektioner, smitit från lektioner, shoppat, lyssnat på spökhistorier, velat försvinna, tjaa massa konstiga saker. Men så är det. Så är det när man e på Berga.

Hursomhelst så har det inte blivit så mkt sömn iaf, vilket resulterade till att jag typ somnade i fredags eftermiddag när jag va på moppeteorikurs. Och dagen efter kändes likadan. Hela dagen satt jag stilla på en stol och gick igenom trafikregler och vägskyltar och blabla. Sånt som jag redan "kan" eftersom att man gjorde typ 7 traktorteoriprov. Helt värdelöst. Men ajaa. Idag har jag kört moppe oxå. Det var ju kult. Fat näe. Blev rätt långtråkigt efter ett tag. Plus att man var tvungen att ha på sig massa skyddsutrustning och så. Men iaf. Ska köra ute i trafiken imorgon. Yey.

E ledig imorgon btw, så de blir en lång sovmorgon innan moppeskiten ;)


/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0