SKRIVET: 2011-09-12, kl 23:47:28 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Jo, jag har varit lyckig

Känt dedär extra. Somnat med ett leénde och vaknat på precis samma sätt. Spelar ingen roll om allt gick åt helvete, livet lekte endå. Jag var glad, jag mådde bra.

Nu säger jag inte att jag är deppig, inte alls! Men grejjen e den att allt bara förändras hela tiden och jag blir galen på det. Vet inte riktigt vart jag står någonstans. Försöker leva med ett leénde på läpparna även fast det är svårt. Varför det e svårt vet jag inte riktigt. Eller.. Jo. Fast endå inte. Allt e knas. Hehe.

Men somsagt. Jag mår inte dåligt och jag mår inte bra. Det är neutralt. 7. Ingenting. Jag känner fan ingenting. Fast endå så gör jag det. Innerst inne. De e nog det som gör mest ont. Jag tror jag ska flytta till rymden. Där finns inga känslor. Fett skönt de vore.



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0