SKRIVET: 2011-09-20, kl 01:50:05 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lång dag, jaaa

Aja, kan väl lika gärna skriva om dagen lite snabbt sådär. Gick upp alldeles för tidigt men alldeles för sent för att hinna rida Pijano, somsagt. Men han vaccinerades iallafall och fick gå ut tillsammans med Cokos igen (han har ju stått själv ett tag nu), de gick bra. Sen veeet jag inte vad jag gjorde. Eller jo åkte till VH och käkade och lite sådär.

Senså körde jag Anna, mot GP. Utan tussar eller sådär. På ditvägen var hon huuuur duktig och fin som helst, men på hemvägen blev hon lite vildhezt. Men aja. Tränade sen i typ.. timmar på att lyfta hovar och lite så. Försökte få av bakskorna, och det gick.. tillslut :) Duktig ponny! Raspade lite på hovarna också, då var hon så duktig så!

Sen ville Amanda att jag skulle rida Räkan, ni vet hästen jag tränat från marken ett par gånger här på Berga. Så gjorde det i världens mest fashion klädsel.. Sen ville hon att jag skulle hoppa lite också så gjorde det med. Och blev höjdrekord och allt ;) Alltså Räkans höjdrekord - 90 cm. Woho! Duktigponny!


Från idag. iPhone ni vet.. Outfiten är Amandas hjälm, random tjocktröja, Cheapmonday jeans och Saras skor. Hehe.. Inte direkt planerad ridning sådär va..

Amen sen har vi haft en underbar typsik Berga-kväll ikväll. Så jävla kul. Och underbart. Det är såhär det ska vara hela tiden. Man liksom bara släpper allt och lever i nuet. Fan vad bra vissa människor är här alltså. Så jävla.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0