SKRIVET: 2011-09-16, kl 16:00:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Lite saker ni kanske inte visste om mig..

  • På min förra mobil hade jag över en miljon poäng på quadrapop. Dock så raderades allt när mobilen typ krossades i ett snöbollskrig, hehe.

  • Jag hatar julafton, julsånger, julmat osv. Fett deppigt..

  • Jag älskar att göra saker som man inte får göra. Typ bryta regler osv :P

  • Jag är helt beroende av Pepsi. Seriöst, går inte att sluta :(

  • Pengar gör mig lycklig :D

  • Jag betalade Escada själv. Även all "dyr" utrustning har jag själv betalat. Inget pappa betalar här inte. Han betalar allt annat jag vill ha ;)



random bild från i somras

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på håret Gullman! :D

2011-09-16 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0