SKRIVET: 2011-09-29, kl 23:07:54 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lite skevt

Jag är på lite dåligt humör typ. Allt känns åt helvete. Just nu är det så. Fan.

1:
Lyckas bli avstängd alltså. Det suger, fast vi har haft det asnice i veckan ändå.

2:
Jag körde Anna för troligtvis första och sista gången på ett tag. Det suger, även fast det är bättre att hon körs av någon med lite kunskap istället för mig som inte klarar av henne.

3:
Min mamma är jättearg/besviken på mig och vill inte prata med mig. Och nu måste jag klara mig själv. Det suger, jag lovar mamma - det suger. Jag vill inte att det ska vara såhär. Förlåt för att jag så ofta gör dig besviken. Jag försöker, även fast det inte alltid går så bra..

4: Jag mår jättedåligt. Har ont i halsen. I magen. I huvudet. Och har inte ens en liten ynka ipren. Det suger. Verkligen. Så nu ska jag sova snart.

Kommentarer
Postat av: Anette & Totte

Gumman...

Du måste vara lite rädd om dej, ingen annan kan vara det åt dej....



Kram från faster och puss från Totte <3

2011-10-04 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0