SKRIVET: 2011-09-20, kl 02:03:40 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Mitt hjärta



Jag skulle bara vilja gå ner, sätta mig i din box och sitta där resten av natten. Det är precis vad jag vill just nu. Vet inte riktigt varför. Men känner bara för det. Du är verkligen allt. Jag visar det sällan utåt så, men du vet hur mycket jag älskar dig, jag vet att du vet det. Jag kan se lite okänslig och så ut i andras ögon kanske, men dem vet inte hur det är egentligen. Dem har inte en aning. Jag gör allt för dig. Och allt jag vill är att vara med dig just nu. Men jag vågar inte. Imorn ska jag spendera så mycket tid med dig som det bara går. Älskling, bara min älskade vän. Du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0