SKRIVET: 2011-09-18, kl 20:46:09 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Mycket missat

Jaop. Det här hänt en hel del som jag inte berättat om hiho ;) Och en del av det kommer jag inte berätta om heller.. Men har iallafall köpt den efterlängtade hoppsadeln nu, och den är förjävla underbar. Så troligtvis blir det Pay'n jump den 2 oktober.. Höjder inte bestämt. Första hoppträningen på evigheter blir det nu på torsdag..

Sen så, är ju Pijano inkörd. Eller jag kallar det inkörd för att jag har kört han flera gånger, och det har gått helt klockrent. Flera varv på flisen och ut och sådär. Jättefin verkligen! Ovisade bilder kommer. Seeen, så har Sara tömkört Pijano ett par gånger nu och det går så jävla bra. Idag tömkörde hon över bommar och små hinder, superduperfin var han verkligen. Blir nästan lite avis på hur jävla bra det går för henne ;)




Bjuder på två bilder när jag tömkör Pijano i våras.. Lång man hade han också..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0