SKRIVET: 2011-09-23, kl 19:40:15 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

när livet känns som bäst finns det alltid någon som ska förstöra

Det här suger som fan. fan fan fan. Asså jag orkar inte med dethär. gldfkgläsknba. Ååååhhh.

just nu känns allt förjävla dåligt. att allt kan vända så fort. fyfan. orkar inte. försöker fan vara glad men de e inte lätt när man har allt emot sig. har ingenting att förlora för jag har redan förlorat allt. allt förutom bra vänner och världens finaste häst.

KUKSUGBALLE, jag vill inte vara med i livet längre. timeout eller ngt nu tack. vore väl bäst så.
jag var så jävla taggad. för allt. tävling nästa helg och allt. hästen i toppform, allt så jävla bra. men nej. inte nu längre. jag hatar dethär. jag hatar migsjälv. VARFÖR?

förlåt om jag låter deppig osv. men no shit sherlock vad livet suger juuuust nu. skulle fan kunna vara i grekland nu. idag. imorgon. föralltid, tack. det vore bra.

ja, just nu skulle jag bara vilja vara någon annanstans. bara supa bort alla problem, tänka på annat. men ja, livet är grymt jävla orättvist.



låten spelas non-stop på högsta volym här. har inte bestämt mig för om den är grymt jävla bra eller om den suger. men jag skiter i vilket. just nu och ett tag framöver iaf.

har jag förresten sagt att jag hatar att vara hemma. skulle göra vad som helst för att ha stalltjänst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0