SKRIVET: 2011-09-10, kl 18:12:26 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

nostalgi

Jag vet inte riktigt hur jag mår om jag ska vara ärlig. Jag mår varken bra eller dåligt, neutalt helt enkelt. Och det funkar. Ibland asbra, ibland mndre bra. Tankarna snurrar som fan i huvudet, fast jag försöker glömma, förtränga allt som hänt. Men de e fan inte lätt. Inte när man blir påmind om dem bra sakerna varje dag. Sakerna som jag inte vill glömma. Dem stunderna som jag skulle göra vadsomhelst för att uppleva igen. Dem stunderna när jag mådde bra.

Men iallafall. Har inte uppdaterat så mkt vilket suger. Men så ere helt enkelt. Har inte haft tid, lust ork, dator osv. Men den har börjat lagas nu iaf. Blir klar nästa vecka typ. Skulle kosta runt 6 lax å fixa. Men pappa betalar (fast jag sa att han inte behövde göra de). Snäll han e.

Escada är den som får mig att må bra i dessa tider, hehe. Verkligen. Fina häst vad kulle jag göra utan dig?

Sov och kollade på film hela dagen igår. Så jävla värt. Nu måste jag gå. Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0