SKRIVET: 2011-09-15, kl 09:39:14 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

One way or antoher

Nämen tjaaa!

Orkar fan inte gå runt och deppa längre. Orkar heller inte bry mig om dig för du har visat hur mkt du ogillar mig. Punkt och slut, nu får de va som de är.

Sååå happyface nurå. Ska göra mitt bästa iaf. :D
Men på Berga händer just nu inte så mkt. Vill egentligen inte vara här osv, men nu e jag här och de e så de är. Heheheh.. Nämen seriöst nu. Ser faktiskt nästan fram emot helgen. Massa skojsiga saker på g, eller..?
Haha jomen blir väl mest sova, stan, chilla galet, osv. Åka ut till värmdö ska jag oxå hinna med. Världens ende typ. Men de blir nog oxå bra! ;)

Har samhälle just nu, men vart jag är e lite oklart. Heho!

Ajaa hakuna matata, heido



är sådär hungrig oxååå.. synd om mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0