SKRIVET: 2011-09-25, kl 00:21:32 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Stalltjänst är kul

- men jag föredrar att sova.

Dagen började bra, råkade gå upp en timme för tidigt... Suck. Var halvvägs nere i stallet typ när jag upptäcker det lilla misstaget. Gick och la mig igen, sen ner en timme senare alltså. Fodrade, släppte ut, sen upp och gå och lägga sig igen - stalltjänst standard alltså. Jag har annars blivit duktig och hållt mig vaken hela dagarna istället, men orkade inte idag ;)

Gick upp sen strax innan 12, lunchade hästarna, och sen stod mockning, höpåsar och annat kul på schemat.. Åkte och hämtade världens bästa Felicia i Vh också. TACK SIMPLY CLEVER, så moppen fick vila lite :D Sen tömkörde Sara Pijano och han gillar verkligen henne hiho. Han gör ju absolut ingenting gratis eller ens villigt ifall han inte accepterat personen, han är lite speciell min lilla pålle.. Men han var ju stel och så eftersom han stod igår, men ändå jättefin ju :)


Kändis-Pijano i tidningen förut likzom ;)

Sen in med hästarna, och sen övningskörning som gällde. Sen ner till stallet igen och fixa lite, sen skjutsa Felicia till Vh. Ah, ni fattar, "fullt upp" ;) HEHE


Hahaha.. Snälla Johan som övningskör med mig och Pijano för läänge sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0