SKRIVET: 2011-09-22, kl 20:01:51 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Tänka sig



Fin pålle på bilden ovan. Gick hyfsat bra att rida idag, red lite hopp-dressyr/markarbete (alltså inga hinder, men hopp-ridning, om ni fattar vad jag menar ;)) på lilla ridbanan. Han var ju rätt pigg och sådär, men stundvis var han riktigtriktigt fin. Bästa ponihest! Skrittade ut rätt länge efteråt också.

Förövrigt är jag på asbra humör. Tror jag iallafall :D Konstigt nog, men fan, varför deppa ihop liksom. Kanske gör det imorgon. På lördag och söndag och hela veckan, vem vet, men just idag och just nu är jag på asbra humör! :D Men det lär förstöras lite nu när det enda som väntar är städning av rummet.. Det är helt galet mycket grejer på hela golvet vill jag lova.. Skulle inte önska någon detta helvete ;) Ajaaaaa. Är ju bra om rummet är fint sen efter helgen då det ska stå tomt i en vecka...... PEACE IALLAFALL!

Förresten har en lite mindre ryttare tagit över Pijano haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0