SKRIVET: 2011-09-16, kl 21:42:46 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Tråååk

1. Det första du tvättar i duschen?
håret
2. Gillar du kaffe?
latte går väl an

3. Hur mår du just NU?
livet leker på sätt och vis
4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
älskar ingen grapp tyvärrrr
5. Berätta om din senaste dröm.
som som jag kommer ihåg
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
de vet jag väl inte
7. Vad vill du ha just nu?
en onepiece
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
händer väl var och varannan dag
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
suger
10. Använder du smileys?
om jag känner för det
11. Har du träffat någon kändis?
heho jaa
12. Gillar du keso?
vet väl inte jag heller
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
ingen ser
14. Hur många länder har du besökt?
sverige, grekland, kingsland
15. Är dina föräldrar stränga?
nja
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
venne riktigt, läskigt ju
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
oj, ehm. vet inte
18. Brukar du hyra film?
 inte så ofta

19. Var kommer du vara på Lördag?
överallt och ingenstan somvanligt
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej där var jag inte nej

22. Vad åt du till lunch?
det som serverades i skolan
23. Har du lockigt hår?
ja x(
24. När grät du senast?
igår
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
haha händer väl rätt ofta
26. Favoritårstid?
SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen?
åh hålla handen
28. Sover du med TVn på?
brukar alltid somna till filmer
29. Tycker du att du är gammal?
nee
30. Är du mörkrädd?
eh, ja
31. Gillar du ditt liv just nu?
en del av mitt liv
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
säkert nångång?
33. Har du bra syn?
neeeeeeeeej
34. Var är dina föräldrar just nu
hemma typ
35. Vad har du på dig just nu?
linne, jeans
36. Vad var det senaste du köpte?
mat
37. Hatar du mer än 3 personer?
hehe typ


38. Använder du sushipinnar?
äter inte sushi typ
40. Äger du ett vapen?
japp, såklart!

41. Gillar du ditt hår?
numera
42. Gillar du dig själv?
ibland så
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
båda
44. Hur ofta använder du MSN?
aldrig


jag hatar att vara hemma. Finns INGENTING att göra här :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0