SKRIVET: 2011-09-24, kl 19:00:57 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Heho!

Nämen tjenare!

Kom precis hem.. Dock gick jag till pappa så jag e heeelt ensam. Skönt? Njae,de spökar typ här, e fett mörkrädd :S
Men de löser sig väl. Hoppas jag. Internetet funkar inte på min data heller.. Så fick ta pappas skeva dator. Är typ likadan så de spelar kanske inte så stor roll :P

Åkte ut till Berga rätt tidigt idag iaf. Mötte Sarski och gick å tog in hästarna. Gjorde iorning och skrittade ut en sväng. Sen red vi i ridhuset iaf. Red fram våra egna hästar och sen bytte vi. Och det gick jättebra :D Izzie var vildtotto i början men frammåt slutet va hon jättefin och sänkte sig neråt ;) Escsda skötte sig utmärkt me Sarski och var jättefin hon med. Känns skönt att ha ngn att lita på som kan rida henne om man sjulle vara sjuk ngn dag eller nåt :)




Jag & Nisse



Sarski & Rune

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Klart att musiken kommer dunkas som fan här hemma. Feta högtalare i varje rum. Teve me massa kanaler. 4 datorer, haha.  En jävla massa Redbull. Me, myself and I ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0