SKRIVET: 2011-09-06, kl 08:54:41 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

when you try your best but don't succeed

Haha, nää men fan vad vi e dåliga på att uppdatera. Men de händer så mkt just nu.. gaah. Finns lixom ingen tid till nånting känns det som. Men min dator e inne på lagning iaf. :D

Så vad hände igår då? Jo, red Escada på typ morgonen. Började med att skritta ner för barackbacken och sen började jag rida på flisen. PIGG PONNY! :D Travade och galopperade rakan fram & tebax. Sen red jag lite mer seriöst längs nere vid grindstugan där. Efter ett tag var hon riktigt riktigt fin!

På eftermiddagen gjorde jag ett körprov för moppe vilket gick asbra. Sen direkt tillbax till skolan för att plugga litegrann. Men.. Blev en roadtrip ist. Bort någonstans till typ Rissne. Drack milkshake på Donken och sen vidare. Dog typ av trötthet när vi kom tebax. Drama på kvällen oxå men det lämnar vi utanför bloggen ;)

Den här veckan har jag stalltjänst oxå, wiho!



Skeva klubben.. :D

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0