SKRIVET: 2011-09-22, kl 14:12:14 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Woopwoop

Hahaha, knasdag på riktigt. Missförstånd med hovslagaren, missade typ allt på hela dagen och blev ändå inga nya dojjor på kusen. Fan då. Möte och Gullman är typ den klockrenaste människan som finns. Men är rättså taggad på avstängning, jag och Gullman har lite planer om man säger så ;) Wiho, försöker vara positiv här och känner mig rätt positiv också - niiiiiiice! Men såhärva, det blir bra. Det blir vad man gör det till liksom.

Är jätteberoende av min häst just nu, vill bara se honom hela tiden. Så ska nog gå ner och hitta på något med min prins. Älskade häst. Han är bäst. Och Anna också. Pysslade lite med henne och tränade hovslageri och sådär, hon skötte sig exemplariskt verkligen. Så duktig.


Gammal bild på Anna, fotad av Sara hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0