SKRIVET: 2012-04-14, kl 12:28:20 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Å så börjas det igen..

Godmorgon! (eller asså har ju varit vaken ett tag)

Fint väder de e ute.. NOT! Vaknade av att det var jätteljust så min första tanke var att det var solsken ute så jätteglad kollade jag ut ur fönstret och såg Narnia. Trodde jag drömde, men icke! Skit oxå.. Hehehe. Orkar inte mer snö, speciellt inte en dag som denna. Men planerna för dagen kan jag ju gå igenom:

• Gå ner till stallet och rida.
• Sen smörja all utrustning till imorgon
• Packa ihop alla saker, schabrak, täcken osv.
• Fixa mat å hinkar tills imorgon
• Tvätta Escada
• Frisera hovskägg, öron och annat som behövs
• Åka till vh å handla
• GRILLA ikväll, woop!

Om jag ska va ärlig så har jag ingen större lust att rida idag faktiskt. Men ska rida ett lite lättare pass i ridhuset tänkte jag. Så att hon orkar hoppa två klasser imorgon. Måste även snacka ihop mig med CREW-et om tid å så när vi ska åka imorgon. Men de får bli sen lixom! ;)

Nähä ska man ta å gå upp kanske.. Åh vill bara lägga mig ner under täcket igen, buhä :(



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0