SKRIVET: 2012-04-30, kl 10:33:13 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Godmorgon!

Hann inte blogga igår, hade fullt upp. Tog in Escada och borstade osv. Tanken va att jag inte skulle rida eftersom det gick jättedåligt dagen innan, så hade helt enkelt inte lust.. Men Sarski fick med mig ut iaf. Blev en ny runda idag. Över bron tillochmed. Eskimå har aldrig gått över bron förut så lite läskigt tyckte hon att de va. Speciellt när bilarna kom från ena hållet, försvann och sen helt plötsligt kom fram från andra hållet. Men hon va duktig iaf. Vi stannade även å betade vilket va väldigt uppskattat från hästarnas sida ;)

Sen blev de brottom att åka hem till Michelle, där jag e nu. Blir inget stall idag.. Har massvis att fixa inför ikväll. Valborg och grillning, MYS! Vad ska ni göra ikväll? :)

Juste, följ mig på instagram :D gullmans heter jag där. Skaffade det för någon dag sen så har inte så många bilder, men jag jobbar på de! ;)

/gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0