SKRIVET: 2012-04-23, kl 20:57:08 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

kvällspromenix å mys

Gokväll!

Idag blev det en lugn dag för Eskimåen. Först blev det kratsning av hovar + spolning av ben. Idag var hon jätteduktig och stdo stilla när jag spolade benen ute :) Sen så promenerade vi ner till flisen och rakan, upp för barackbacken och igenom allén tillbax till stallet. Med oss hade vi olle och ett gäng morötter som han va ansvarig för, haha. Hon va ganska stark. Eller hon ville lixom gå före helatiden och vägrade vänta på oss andra. Men hon va väl lite pigg eller nåt ;) Tillbax i stallet blev de borsting innan de skulle kvällsfodra!

Imorgon blire ridning på utebanan tror jag. E i svinhuset hela dagen så får rida efter middan helt enkelt! ;)



/Gullman

Kommentarer
Postat av: L

Ah men lägg av!



Gud så glad jag blir. Jag gick på Berga 02-05 och tänkte precis tanken: "fan vad jag saknar gymnasiet" och vad råkar jag klicka mig in på.



En blogg skriven av Berga-brudar!

2012-04-24 @ 08:34:06
URL: http://www.louiseochfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0