SKRIVET: 2012-04-22, kl 00:10:32 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lite bakslag

Igår var en bra dag, till en början. Skrev ett värsting prov i hästkunskapen och är faktiskt grymt nöjd över min insats. Ska verkligen bevisa för min mamma hur gott och väl jag kommer klara av att ha två hästar i trean :) Dessvärre gick ridpasset på Pijano åt helvete. Red ut och fy, önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Dessutom så fick jag tråkiga nyheter på kvällen. Inte kul. Längtar så mycket efter att träffa lilla bus-Mallan... Min prinsessa.

Idag har det varit en bättre dag. Pijano reds igenom lite och han var sjukt pigg, men fin. Sen har det ju varit massa fix inför tävlingen imorn. Pijano hoppar 1 m och 110. Är grymt taggad, trots dessa rätt trista dagar. Nu är det slut på tråkigheter trots att jag mår PISS - hostar som en galning, har feber och så vidare. Sen ska det ju spöregna imorn och dessutom verkar tävlingsplatsen vara lite krånglig. Men INGET ska få dra ner mitt humör imorn, jag har bestämt mig för att det ska bli en bra dag! Ska försöka sova trots hostattackerna nu, så hörs vi imorn!

Mina hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0