SKRIVET: 2012-04-24, kl 22:15:55 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

man blir så glad av lite solsken

Red Escada på utebanan, ett ganska lätt pass. Hon gick helt klockrent från början till slut. Så idag va en såndär "åka-häst-dag", där man bara behöver styra å ställa lite och resten sköter hon. Så himla skönt. Gick förbi både kossor och annat men hon brydde sig inte. Galoppen va helt amazing :D Åh hoppas att det e solsken imorgon oxå så blir de nog en favorit i repris ;)

Nu på kvällen har jag och olle varit ute och gått i över 2 timmar, dels på flisen, upp i skogen, i hagar, över åkrar och typ överallt. Så himla skönt att bara vara utomhus när de e ljust och bra väder. Avslutade med att gymma lite. Eller jag sög iof, haha :P Annars har jag bara varit hos grisarna idag (Y).



Lite bildbrist för tillfället...

Btw, ere nåt speciellt ni vill läsa om? Kommentera då!!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja! Jag vill se bilder och ha en guidad tour runt Berga! Verkar som att hästarna bytt platser och ponny och körstallet är privatstall nu va? Jag vill se vilka skolhästar som finns kvar

Oxå! :))

2012-04-25 @ 07:44:01
URL: http://Www.louiseochfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0