SKRIVET: 2012-04-23, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Jag lever min dröm

Ett liv utan dig är som en värld utan syre.
Du är en på miljonen.



1,00 m - 0+4

Framridningen till första klassen blev utmärkt, red bara i skogen och Pijano var såå fin! Det var dock världens minsta framhoppning, tur att man har en liten häst ibland säger jag bara ;) Han var kanonfin där också. Och ÄNNU finare inne på banan, det här var den överlägset bästa rundan (dock inte i "utseende" och resultat, men på känslan) vi gjort tillsammans! :D Så himla glad. Banan var väldigt lätt, typ den tekniskt lättaste 1m-banan jag hoppat på tävling. Ett skitpet i omhoppningen som jag tar på mig helt, men han visade verkligen att han är den kung han är! 23 av 60 starter, faktiskt första 1 m för året som vi inte placerat oss haha!











1,10 m - 0+8

Kändes kanonfin igen. Dock lite trött på framhoppningen, men kämpade på ändå. Sen så höll det på att bli en riktig krasch där inne pga ett annat ekipage.. Fy vad arg jag blev och stackars min prins som jag var tvungen att rycka tag i.. :( Banan var faktiskt inte så svår i den här klassen heller, men fasade lite för trippelbarr på linje till stor mur.. Men det gick det också haha! Satte våran första nolla i 110!!! :D Såå nöjd. Dock borde jag ridit betydligt lugnare i omhoppningen eftersom han var lite trött, så tar helt på mig dem två peten. Han var så sjukt lydig och fin, världens bästa! Kom två utanför placering, lite surt då det var dem sista starterna som petade ner oss - men nästa gång så! ;)

















En perfekt tävlingsdag, är fortfarande glad från igår :) Tack Sara för alla fina bilder och för att du var chafför och tack alla ni andra som var där och hjälpte till och hejjade. Johan filmade med kamera också, så ni får "bättre" filmer så fort jag fått dem! :D

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0