SKRIVET: 2012-04-25, kl 12:05:43 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Sjuk

Mådde somsagt inge bra igår.. :( Men skrittade ut en mysig sväng på 45 min på Pijano iallafall. Repgrimma och "tygel" som bara hängde på halsen hela vägen. Han är verkligen bara bäst, hade aldrig orkat rida om han flaxat runt och varit på tårna, men han vet liksom. Så han lunkade fram. Världens bästa ♥

Idag har jag bara sovit fram tills nu och det behövdes verkligen. Loggade in på schoolsoft för att se vad det var för lunch, och såg på TDB att Vallentuna blivit helt registrerad nu :) Så vi åker den 1 maj på tävling, och nej - det blir inget valborgsfirande för mig ;) Men något som känns lite extra bra, är dels att tävla som är det bästa som finns, och dessutom går en del av överskottet från tävlingen till Sveriges största barnhjälpsorganisation - Majblomman.

Nejmen nu ska jag se om jag orkar pallra mig till lunchen, annars ska jag nog sova lite till. Ska skicka iväg en uppgift i eftermiddag också. Sen ner till stallet - häst har man ju alla dagar på året, även när man är sjuk. Men han brukar vara en rätt bra medicin faktiskt :) Och en grej som är positiv är att jag igår fick klartecken på att jag kan åka ut till Mallan!! Ska bara se till att bli frisk nu ju...



Juste, säger som Gullman - är det något speciellt ni vill att jag skriver om? / Emma

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle vilja veta vilka filmer pijano har varit med i :))

2012-04-25 @ 16:59:59
Postat av: Ida

Jag skulle vilja veta vilka filmer pijano har varit med i :))

2012-04-25 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0