SKRIVET: 2012-04-26, kl 22:45:51 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Svar på kommentar

Kommentar: Men varför är du så sur och grinig jämt? Tycker ofta att du skriver om att du blir irriterad på något med stallet du står i. Eller jag kanske fattar helt fel? Nåja, jag har alltid fått lära mig att ta till vara på allas olikheter istället för att irritera sig på dom. Det blir så jobbigt för en själv annars. Och detta gäller då i synnerhet i stall.

Svar: Jadu.. För att jag är född så? Varför "heter" du My? Nejmen okej, ska vara lite seriös här. Vad tror du själv helt ärligt? Tråkigt att det uppfattas så, men tja jag irriterar mig kanske rätt mycket, vilket har sina anledningar isåfall. "I synnerhet i stallet" - tja, jag bloggar ju bara om stall och hästrelaterade grejer på den här hästbloggen. Sen att jag inte sitter och skriver "Idag så var Berit så himla tyst och snäll i stallet och hade satt på min häst rätt täcke, glömde ingenting viktigt osvosv, som är en självklarhet - mycket kul och trevligt!!! :D" när allt är bra.. Nej det gör jag inte. Tycker det är rätt skönt att ha ett klagoställe om jag ska vara ärligt, hellre vara bitter här än utanför datorn ;)

Jaja, åter till det seriösa - irriterar du dig på vad jag skriver, läs inte då. Simple as that. Men sen uppskattar jag ändå kommentaren, så jag ska tänka på att inte skriva, eller ens nämna "något tråkigt" i framtiden! :) Leva i en liten rosa bubbla och få det att framstå som att allt är på små rosa fluffiga moln hela dagarna - typ en hästvärldens Kissie.. Det kan vara en idé.

Okej, nu har jag skrivit att jag ska vara seriös två gånger och det fungerar inte så bra, eftersom jag inte riktigt är på humör. Överväger att ens publicera det här, men fuck it - det är det som är så bra.. Jag skriver vad jag vill, hur jag vill och när jag vill, eftersom det här är min (och Gullmans) blogg :D Och nej, jag behöver inte få någon kommentar på att det här var onödigt och omoget skrivet - tillräckligt smart för att lista ut det själv. Men jag orkar inte riktigt. Inte idag. Eller jo, det är just det jag gör.

Men en grej till. Man kan aldrig vara anonym eller någon annan på internet, kom ihåg det ;) Pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0