SKRIVET: 2012-04-23, kl 13:00:12 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Tävling Djursholms Ridklubb

Först och främst, förlåt förlåt för dåliogt bloggande från min sida. Har haft fullt upp med massa saker. Men nu e jag igång igen ;)

Igår vare somsagt tävling på Djursholm. Kom dit i god tid vilket är jätteskönt, slipper stressa och så. Jag var först av oss i 1 m. Hann knappt rida fram mycke alls, för de blev lite knas. Men hon hoppade jättefint på framhoppningen iaf, trots att det var väldigt litet... Körde på en lite annan taktik idag. Jag brukar typ sitta och smygghålla tills jag ser ett avstånd, men de e sällan det blir bra då, så igår litade jag mer på henne och hade mycket bättre galopp än innan. Och hör å häpna, självklart blev det bättre. :D Dubbelnolla och låg 3:a när jag gick ut. Fan va nöjd jag va med henne. Hon hoppade jättefint, dock en aning stark, hehe. Slutade med en 12:e placering av ca 65 starter, wiho! :)
- film kommer.

I 1,10 så gick de väl lite sämre. Hon var väldigt trött, de kände jag redan på framhoppnigen. Hon va inte riktigt lika kvick som hon va förra gången. Och inne på banan så fick vi stopp på första hindret.. Kom lite fel och det va mitt fel. Sen ett till stopp på 3an, vettefan vad som gick snett. Och sen så la jag väl typ ner lite. Så stannade på 4an oxå. Lika bra, hon ska ju inte behöva hoppa när hon e trött. Men jag e sjukt nöjd med henne iaf :D









































Men somsagt, sjuk nöjd med dagen!! STORT TACK till Travsara som ställde upp å skjutsade, hjälpte till, fotade och var en extramamma, hihi. Och sen tack till alla andra som hjälpte till under dagen :D Puss på er!

/
Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0